Tuesday 29 May 2012

Lelaki?Boleh percaya ke?Eiii.

Mak aihh?Laki?Boleh ke percaya wey?Yang dok dilamun cintah tu leng lhaa.Mesty 100% caye punye.Aku nehh,budak tutorial bercinta,mesty kene berwaspada.Bukan main terjah wey!Boleh dikatakan orang yang suka kat aku lhaa mamat tuh.Chat,chat,chat.Tu je lhaa.Last2 skali pakai ayat manis woo.Memang 100% gula.Tapi,aku tak mudah cair macam awek2 bodoh kat luar sana tuh (sapa trase dia lerr).But,aku buad tak layan jaa lepas tu.Bajet sweet lhaa tu mamat bangla wey?Buah pisang belakang rumah aku lagy sweet lhaa wey.Heh,skali aku tertipu.Memang selamanya otak aku setkan.Takkan ade dh ayat2 manis and janji2 manis engko.Pergy jaoh2.Pegy ayat awek2 yg dop gilakk kat hang nohh.Yaaa,sekian.Hah,Nin diaa ayat 100% gula mamat tuhh.Sikit tak herannn.
Ingat aku cair,tak langsung wehhh.Menyampah ngan kau.

No comments:

Post a Comment