Wednesday 14 November 2012

Form 1 TMS Memory :')

Heylooo.Haaa,dah jawab dah salam tu? :) Hehehehe.Btw tahun sekolah form1 tahun 2012 ni dah berakhir.Happy tapi cedih der.Yang happy nya sebab dah bebas dari PBS BODOH and para cekgu and ustazah yang suka potpetpotpet kat aku.Yang cedih nya kena berpisah dengan gang sporting aku.Choiiii,cedih ni. ;( *lap air mata* Lamakan aku tak update blog ni?Huhuhu.Banyak benda nak citaaa.Nanty aku ada mood baru aku citaaa kay? :) Otak berserabut ni :/ Bising bosan semua ada dalam kepala.OhmyGOD!Huh.Btw jom layan kenangan lama *taklama mana pon -,-* i mean just kenangan.Hewhew.Gambar kenangan semua ni diambil time nak akhir-2 tahun.Time kitaorang enjoy.Ada gak gambar time kitaorang camping.Time tu moment yang paling indah kot.Hihi :')

Moment ni :) Ni Umi and Mai.Diorang gangster tau :3

Dini,aku and Intan.Sesungguhnya kami amat comel XD

ILOVE this two human.Bestie aku ni :')

Miza , Intan and Dini . Shomelsss ~

Kemainnn posing -,-

Aku and Intan permata hatikuuuu . LALALA~

Cha,Intan and aku.Saya manja tauuu~

Si comel Naipah and Miza.Derang sporting gilaa :*

Dua ekor makhluk yang paling nakal and comel.Sayang derang :3

Haaa,haaa.Comel kan kami ? :3 Hahahaha . -,- Kami kadet polis ohhh :) Ipah je minah band :3 Banyak kan kami posing ? Gedik kay gedik . Hahaaha ,kan ku simpan jadi kenangan buad selamanya :') Actually banyak lagy kami posing . Just tak upload lagy . Entry lain saya upload . Kbye :*



No comments:

Post a Comment