Wednesday 28 December 2011

dizz year vacation

niey ats Highest Point Banjaran Titiwangsa...cool siot....
niey ats Ferry Pulau Pinang...actually tengah2 laot...
                                                                                  
niey time lam kete...otw ke Pulau Pinang...                                         
niey semase kat Pulau Pinang...panas giler dowwww kat sini...meletop gue...                                      
haaaaaaa....yg niey abess gaye daa ngan spek + hanatajima tu...ha9..                                                                                                                                                                                                          
urghhhh....vacation taon niey mmg disappointing larr...frust nunggeng kawe...ye laaa kan,mule2 aku satu pemeli gi pulau pinang untk naep cruise...ngan excited n aty epy giler lorhhh...sebelom smpai ke peneng,aura itam mengelilingi lam pikiran aku..sesampainye aku ke destination tersebot,aku dpt berite burox...cruise delay coz' sh*t christmas!!!aku bkn meng mrh kot...tapi x pew larrr..sabo jelaaa...mesty adew hikmahnye kalo sesuatu terjadi...1 kuarge kot kecewa...but,my intelligent mom have an idea..mom aku suggest gi shopping kat KL...phew,apew lagi sis2 aku,bukan meng senyuman diorg...melebar...kitorg pom gi shopping kat KL SOGO n PERTAMA COMPLEX...hik3...kitorg dpt fon baru tau...(diorg jer,aku x)...diorg dop shopping tipom ngan abah aku,aku ngan mom aku dop bershopping baju,beg,kasut n etc....tapi kitorg mmg mengharap giler kot gi cruise tu...pah lony aku beci Christmas!!!bertonang umu...huf5...okewp larrr yep...cini jep...notim to say daa...umu chow lu..kbai!haaaaaaa...satu agi,antara gamba2 aku akn ku letakkan...kecewa2 gak...tapiy snap x lupe...heeeeee

No comments:

Post a Comment