Thursday 29 December 2011

kucim kesayanganku!!!

haaa...ary ney aku ceria sket ndaaa....kisah yg aku nk citer ney,psl KUCIM aku....nme yer Sherfout Germput,aku singkatkan jd Iput,pastu aku terbiase panggil yer PUTTY...haaa...mai nk citer sket sal kucing handalan aku ney..dye x same ngan kucim leng,dye istimewa punye edition!!!ary tu kan,yer kecik agi...yer meng laa kat area blakang umah,tmpt pembuangan smph actually nyer...yer meng2 ngan adek yer,tetibe,mom aku cmpak buah kelape (nyo) kat kwsan blakang umah tu...kebetulannye Putty ney dop maen situ..gedebang!!!kene laa ataih kepale kucim mlg tu...kesiannnnnnn...tapi alhamdullillah laa idop agi...cume jadik cacat arr....yg ney yg aku ske ney...kalu kucim ney cacat,yer x sme ngan leng...Putty kan kucim jantan..so,yer daa besar daa skang ney...koman daa kalu kucim jantan besar yer gi jln2 carik bini...tapiy,Putty not like that bro...yer stay n ilex kat umah jer...secara komannyer kalu kucim jantan gi carik bini,mesty mampus punye kene langgar dek kete...tapiy Putty saved...thank you Allah laa ek...okewp larr...Umu daa x dak bende nop oyap sal Putty ney...chow lu..kbai!!!

No comments:

Post a Comment