Friday 30 December 2011

kenanganku di skola SKPA... :'(

minah2 g-shock...kenangan last skola day... :')
hmmmmm....mlm2 cenggini teringat laa plak kenangan2 aku n fwenz kat skola aku...SKPA,tmpt aku mengenal erti persahabatan,erti ketabahan guru2 n else...hurmmmm.....Ain Nabila,kwn baek aku...syangnye kitorg start berkwn time darjah 6..maknenye,taon dpn aku ngan yer daa x bley berkwn daa..hmmm...fate...that's it...satu agi kwn baek aku...tapi x larr baek sgt ngan yer...Mimi Zulhafiza...yer kalo bab2 gossip nie,yer no 1#...aku tumpang menambah dose jer kat yer...he9...biase arr tu..bebudak katekan.....tapiy ari last skool tu aku sempat gak snap pic nga diorg...ntuk diwat kenangan...walaupom title post aku ney ader SKPA,aku jrg sebut sal skola tu..hehehe...sumak betoi...

No comments:

Post a Comment